wtorek, 20 maja 2014

SUMMER COMING




Witam was kochani! 
Stylizacja wczorajsza zupełnie różni się od pozostałych,które dodałam. Lekki,kobiecy,idealny stój na randkę czy spotkanie ze znajomymi. W ostatnim poście,któraś w was pisała,że przekonuje się coraz bardziej do plecaków więc i w tej stylizacji wykorzystałam go zamiast torebeczki. 
Pogoda coraz bardziej mnie rozpieszcza:) Więc na tygodniu pojawi się kolejna stylizacja letnia :) 

Jestem mile zaskoczona taką ilością wyświetleń i kliknięć "Lubie to!" na moim fanpage,że jedyne co mogę powiedzieć na ten moment to dziękuje wam! :* Postaram się coraz częściej dodawać stylizacje,jeżeli macie jakieś pomysły to piszcie śmiało na fanpagu :) Jeszcze raz DZIĘKUJE ! 


FANPAGE klik! 
INSTAGRAM - klik!


Zostawiam was ze zdjęciami :) 


Sweter- Papay sh
Koszulka- H&M
Spodnie-Sinsay
Łańcuch-H&M
Plecak-sh
Koturny- River Island sh
Pasek-Carry

Okulary-?
















DO NASTĘPNEGO! :) 






2 komentarze:

  1. ładny strój dnia ! świetny plecak ! zapraszam do mnie http://lalunia103.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ;3
    Jeżeli masz ochotę na wspólną obserwacje to zacznij i napisz w komentarzu, a ja na pewno się odwdzięczę ;)

    0laa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń