niedziela, 5 lipca 2015

MAKEUP REVOLUTION





Hej kochani!  Dziś przychodzę do was z recenzją palety korektorów i cieni do powiek firmy MAKEUP REVOLUTION. Firma ta pierwszy raz zagościła u mnie w kosmetyczce. Zakupione na portalu COCOLITA .

Co do samych kosmetyków to jestem bardzo zadowolona. Kolory cieni,które wybrałam są dość klasyczne. W palecie znajdują się odcienie metaliczne, satynowe z drobinami oraz matowe. Przeznaczone są zarówno do użytku codziennego, jak również do tworzenia makijażu na specjalne okazje. Umożliwiają wykonanie zawsze modnego make-up w stylu " smoky eyes ". Pojedyncze odcienie doskonale łączą się ze sobą. Delikatna konsystencja łatwo się rozprowadza i doskonale przylega do skóry. Paleta zawiera m.in odcienie brązu, złota, szarości, zgniłej zieleni, wyblakłej czerni. Jedyne zastrzeżenia mogę mieć do plastikowej obudowy. Bardzo szybko się rysuje...  Oceniam ten produkt na mocne 8/10 :)
















Przejdźmy teraz do palety korektorów. Osobiście posiadam ją w kolorze LIGHT. Mimo to,że nazwa sugeruje dość jasne odcienie korektorów to idealnie pasują do mojej dość śniadej karnacji. Konsystencja jest delikatna i kremowa co zapewnia dobre krycie. Zawsze miałam problemy ze zbieraniem się korektowa na powiece dolnej i górnej. Przy tym produkcie dość cienka warstwa zapewnia bardzo dobre krycie. Oczywiście zależy jakie mamy problemy skórne. Przy mojej cerze sprawdza się bardzo dobrze. Również przyczepie się co tej obudowy :) Produkt ten oceniam na mocne 8/10 :) (wybaczcie zdjęcie zapożyczone z internetu :) ) 









Jeżeli będziecie chętne na makijaż z wykorzystaniem obu paletek i sprawdzeniem jak wyglądają na oku czy po prostu ich trwałość po kilku godzinach to piszcie w komentarzach a post się na pewno pojawi! :)

Buziaki ! :* 



PS. Pracuje nad czymś nowym co pomoże mi w prowadzeniu bloga więc bądźcie czujni!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz