wtorek, 14 października 2014

Pink headline





Witam was gorąco na moim blogu! 

Wreszcie mamy jesień. W Legnicy pogoda dopisuje przez ostatnich kilka dni. Ale dziś dopiero znalazłam czas i chwilę spokoju aby napisać nowy post. Przez ostatni czas brakuje mi jego bardzo. 

Ze względu na pogodę,postanowiłam dodać coś wyrazistego czym jest różowy top. Do tego spodnie z wysokim stanem,które podkreślą kobiece kształty. Marynarka w pionowe paski wysmukli sylwetkę. Nie widziałam tej stylizacji w balerinkach więc aby jeszcze dodatkowo wyszczuplić nogi postanowiłam dodać wysokie platformy. Gruby łańcuch powinien podkreślić look. Dla ożywienia postanowiłam na wyrazistą szminkę firmy Miss Sporty-Sweet berry.

Można z powodzeniem wybrać się w piątkowy wieczór na rundkę po klubach czy barach. Ale i wyjść na zakupy czy do pracy lub szkoły. 
 
Całość mam nadzieję,że dobre się prezentuje. 

 A teraz zostawiam was ze zdjęciami! 

Co mam na sobie ?

Top-sh
Marynarka- sh 
Spodnie-sh 
Torebka-H&M
Buty-TUTAJ!
Łańcuch- Allegro



















Mam nadzieję,że podoba wam się moja stylizacja! 

Do następnego! :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz